Partneriskolai látogatás

2023.06.01- én iskolánk 46 alsó tagozatos tanulója vehetett részt az ausztriai VS Winzendorf – Muthmannsdorfban partneriskolai látogatáson. A kétnyelvű – német/magyar – zenés köszöntőt követően vegyes csapatokban játékos ismerkedőt tartottak, azután kirándulást tettünk a Hohe Wand Natúrparkban, ahol a közel 100 gyermek kísérőikkel három különböző túraútvonalon járta be a varázslatos tájat, majd a közös találkozóponton a napot grillpartyval zártuk.
Ezúton köszönjük vendéglátóinknak, a Volksschule Winzendorf- Muthmannsdorf Igazgatónőjének, Monika Wachlhofernek, Bed, MA, Agnes Marlok magyartanárnőnek, minden résztvevő kolléganőnek, valamint Winzendorf- Muthmannsdorf alpolgármesterének, Wolfgang Kolb Úrnak a fantasztikus programokkal teli, tartalmas napot és Igazgató Úrnak, Maráz István Zsoltnak, valamint Nemes Kitti Tanárnőnek a segítséget!
Projektfelelős: Balogh Orsolya MA, Agnes Marlok
Am 01.06.2023 konnten 46 Unterstufenschüler unserer Schule an einem Partnerschulbesuch in der VS Winzendorf – Muthmannsdorf in Österreich teilnehmen. Nach der zweisprachigen – deutsch/ungarisch – musikalischen Begrüßung folgte ein spielerisches Kennenlernen in gemischten Teams und anschließend machten wir einen Ausflug in den Naturpark Hohe Wand, wo knapp 100 Kinder und ihre Begleiter die zauberhafte Landschaft auf drei verschiedenen Wanderwegen erkundeten und ließen den Tag mit einer Grillparty am gemeinsamen Treffpunkt ausklingen.
Hiermit bedanken wir uns herzlich bei unseren Gastgebern, Monika Wachlhofer, Bed, MA, Schulleiterin der Volksschule Winzendorf-Muthmannsdorf, Agnes Marlok Ungarischlehrerin, allen teilnehmenden KollegInnen und Herrn Wolfgang Kolb, Vizebürgermeister, Geschäftsführender Gemeinderat (UBL) Bildungsgemeinderat, für diesen fantastischen Tag und bei unserem Herrn Direktor István Maráz Zsolt MA, bzw. Frau Kitti Nemes Deutschlehrerin für die Hilfe!
Projektleiterin: Agnes Marlok, Orsolya Balogh MA